עמדת צילום 360

עמדת צילום 360 שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח

מחפשים אטרקציה לאירועים שאף אחד עוד לא ראה? מארגנים אירוע ורוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה מיוחדת באמת? עמדת צילום 360 היא בדיוק מה שאתם מחפשים: זוהי במה שמסביבה גדר תיחום במראה יוקרתי, שעליה ניתן לרקוד ולשמוח ממש כמו מיני-רחבת ריקודים, תוך כדי שמצלמה מתעדת את כל המתרחש על הבמה מכל הכיוונים. מהצילומים ניתן לייצר סרטון מושקע ומעוצב, שניתן לצפות בו באירוע עצמו וגם לשתף ברשת!

אטרקציה לאירועים מיוחדים – עמדת צילום 360

עמדת צילום 360 היא הדבר הבא בעולם המסיבות, אטרקציה לאירועים שלוקחת את נושא התיעוד של החגיגה לשלב הבא: העמדה מתופעלת על ידי שני אנשי מקצוע, שדואגים לסדר ולארגון של החוויה ולא משאירים אף אורח מאחור. לכל אחד תהיה הזדמנות להשתתף וזאת כיוון שהצילומים והעריכה מתרחשים בנפרד, מה שמאפשר חגיגה שמחה וזורמת שלא נעצרת לרגע. 

לרקוד וליהנות על עמדת צילום שמתעדת מכל זוית אפשרית

הבמה הבטיחותית יכולה לשאת עד 400 קילוגרם ללא שום בעיה, מה שלרוב מאפשר לשלושה משתתפים ולעתים גם ארבעה להשתתף באטרקציה בו זמנית, בכל זמן נתון. הבמה היא יציבה ונייחת, בעוד המצלמה המקצועית  מסתובבת 360 מעלות ומתעדת את כל מה שקורה על הבמה, מכל הכיוונים.

תא צילום חדשני שמאפשר לעצב ולערוך את הסרטונים שאתם יוצרים

אתם יוצרים את החגיגה שלכם! ניתן להוסיף לאטרקציה הייחודית של עמדת צילום 360 גם אביזרים משעשעים לזמן השהות על הבמה, שיעניקו חוויה משמחת עוד יותר למשתתפים. תוכלו לבחור בקונפטי שיתפזר מעליכם, בתחפושות מצחיקות, משקפי-ענק ועוד אבזור שיכול להפוך את סרטון הוידאו שלכם לייחודי ומעוצב, בדיוק כמו שאתם רוצים. לאחר הצילום, ניתן לערוך את הוידאו ולהוסיף אפקטים ממוחשבים בדיוק לפי הטעם שלכם.

אין אורח שלא ירצה להשתתף – אטרקציות לאירועים שמקפיצות את הקהל

בעולם שבו כולם מתעדים את עצמם 24 שעות ביממה, אין כמו עמדת צילום מקצועית שעושה את זה בצורה איכותית באמת. הסרטון מוכן? עכשיו אתם יכולים לסרוק אותו בקוד שתקבלו ולשתף אותו בכל מקום אפשרי כדי שכולם יוכלו לראות כמה כיף היה לכם – עמדת צילום 360 מעניקה זיכרון לכל החיים שאפשר גם לחלוק בקליק עם החברים.

 הקמת העמדה – ההקמה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע. אנחנו דואגים למצוא את המיקום הנכון ביותר בהתאם לאופי האירוע ובתיאום מלא אתכם

האורחים עולים על המתקן – כל סרטון לוקח כחצי דקה. אפשר להצטייד באביזרים וגם מי שקצת ביישן מתמסר מיד למצלמה

עיבוד – תוכנה חכמה מעבדת את הסרטון שיצרו האורחים ומוסיפה אפקטים. על המסך בעמדת השיתוף מופיע קישור בצורת קוד QR

שיתוף – כל אורח סורק את הקוד ויכול לבחור לאן להעלות את הסרטון שהוא מככב בו: פוסט בבפייסבוק, סטורי באינסטגרם וכו'